Keresés ebben a blogban

2017. október 13., péntek

Október 20-ra várva...



Kedvesek!


Kértem Égi Édesanyánkat, mondja el nekem, mire számítsak, mi lesz ott Csíksomlyón?
Kell nekem ott valamivel előkészülnöm?
Hogy miért kérte, hogy írjam le, hogy minden tengelyébe állt MAGot odavár? És ha eljönnek a hívó szóra, és semmilyen rendezvényt nem szervezek oda? Mit fognak majd szólni az emberek?

Azt feleli erre:



"Leányom!

Én hívtam Őket oda. Nem Éva. Nem a Te földi személyed.
Magomhoz kívánom ölelni mindazokat, akik szívében e hívó szó vágyat ébreszt az indulásra.

Mindaz, amivel én várlak Titeket, Gyermekeim, Éva számára nem ismert.
Nem programot hirdetek nektek, ahogyan világotokban szokás.
Mindössze ennyi a célja:

Kész vagy eljönni hozzám a bennem megélt CSENDért? Áldó és ölelő karjaimban megpihenni?
Csak TE és Istenanyai Szerelmetes szerelmemért?
Megélni a kiáradásomnak pillanatát, melyet évezredek óta fojtanak idegen erők vissza?
Szükségem van ebben a MAG jelenlétre.
Hogy van, aki őszinte, igaz gyermeki lényével vár engem HAZA...
Meghitt csöndet, átölelő szeretetemet, és ébresztő OLT-ALMOMat kívánom kiárasztani általuk, általatok. Mindenekért.

Ott volt letűnt korok óta Szent Turulom, Sólyomasszonyi lényem "fészekrakó" helye.

Semmi mást nem adhatok ott Nektek, Drága MAG GYERMEKEIM,  csakis SZERELMETES SZERELMEM CSÖNDJÉT...

ARMAN ereje megtörte Fényemet, s csak az általa emelt fátylon keresztül érhetett az hozzátok.
Képtalálat a következőre: „égi édesanya üzenetek”
Lendvai Katalin: Magyar feltámadás
Áldott és forrón szeretett SZÉKELY MAGjaim olthatatlan szerelme őrizte számotokra mind fészkemet, mind a lángot, mely képes volt MAG szívetekben fellobbantani az Ébredés Tüzét, az ÚJ IDŐK Hajnalán!

Most, hogy Arman ereje végképp megtört a Hadak Útján, s szerte a Teremtett Világban, s Szent Erőim, - melyeket lefojtott a Földetek terében mesterkedésük - immár felszabadulhat, OLT_ALOM-ként kiáradva megtermékenyítheti fel nem ébredt embertársaitok szíveit, hogy Új Világotok megvalósulása kiteljesedjék!

A SZER-ELEM felemeli az Éghez a Földet, s ahol e kettő összeér, megváltozik a megváltozhatatlannak hitt, ahogyan az EREDETnek ígértem!


Hát jer hozzám a Sólyom Hegyére, ha érzed, hogy fészkem melegében megpihennél!"





Sok-sok tanítás van számomra ebben az útban...
És vár ránk még néhány feladat, míg eljő ez a nap.
Köszönet mindazoknak, akik segítségével útra tudtunk kelni. Áldás legyen életükön érte!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése