Keresés ebben a blogban

2018. március 10., szombat

aranygriff.ewk.hu

Üdvözöllek!



Éva vagyok, e honlap szerkesztője.
Isten hozott az oldalon!





Édesanya vagyok, feleség, kersső, úton járó, és szolgálattevő.


Életemnek azon szakaszába értem, ahol el kellett döntenem:
Továbbra is egy olyan rendszerben leszek egy építőkocka, amellyel nem tudok azonosulni, és eltérít a lelkembe írt iránytól, vagy új úton, a nekem szánt módon követem szívemből érkező sugallataimat?


Úgy döntöttem, elindulok az ismeretlen felé.


Szakrális utamat járom, magyarként, odaadással, alázattal.
És - hitem szerint - igyekszem a világunk süllyedő Titanic-jának utatsaiért igyekvő Kárpátia hajóját elkötelezett legénységgel útnak indítani, és velük együtt útra kelni, hogy egy élhetőbb és igazabb jövőt teremthessünk ezen a gyönyörű planétán.

Ezzel együtt járóan új mestreséget tanultam, és érzéseimre hagyatkozva folyamatosan képzem magam, hogy forrásteremtő szolgáltatással egészítsem ki az a tevékenységet, amelyre rendelt utam vezet.


Diplomás ápoló, masszőr- talpmasszőr szolgáltatással kiegészítve kívánom a Test-Lélek-Szellem hármasságában az EGYSÉGet kereső, Önmaga Tenvalója irányába igyekvő, és saját életének szolgálatba állítását célzó Társaimnak megtalálni azt az utat, ahol mindezt elérhetik.


Tanuló és tanítvány vagyok egyidőben.

A számomra kikritályosodott tanítások átadását igyekszem számukra átadni, a részemre "szívemből ajánlott"  módon:


"Új világnak születésén dolgozik a Terembura.
Cselekvő keze Mag-ár.
Hitet nevel, erőbe áll, kiképzését az Ég adja,
Ha a nap jő - készen áll."



Mindazokat, kik meg kívánják érteni saját szerepüket a cselekvő kézben, hívom és várom!

Tanul, s tanít. Átad és felvesz.


Együtt fogjuk ezt az utat bejárni, én magam szállással, étellel, tanítással és frissítő masszázzsal tudok segítségére lenni azoknak, akik úgy érzik, hogy készen állnak arra, hogy elinduljanak. 
S mindenki annyit ad cserébe, amennyit tud. Munkát, terméket, ellenértéket.


Az első lépés egy kristályból készült ékszer átvétele.
Nem azért, mert én kérem...


A menetrendet nem ismerem. 
Viszont tovább nem várhatok a meghirdetéssel.

Arra kérlek, ha szívedben megszólíttattál, jelenkezz az aranygriff.muhely2017@gmail.com címen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése