Keresés ebben a blogban

2018. április 9., hétfő

18.4.8. - azaz a választások eredményének üzenete a MAG NÉPÉNEK

Kedvesek!

Szeretném megosztani veletek azokat az impulzusokat, amelyek a nap folyamán érkeztek felém, és azokat, amelyek a választások eredményéhez tartoznak.

Csolo Zoltán Keizinger fényképe.
Mindenekelőtt kérlek Titeket: A szívetekkel hallgassátok, olvassátok!


A mai napon a választás eredménye - bár a jelenlegi országvezetés további útját jelenti, nem az Ő győzelmüket mutatja.
Hanem a NEMZET ÁLLT KI ÖNMAGÁÉRT ÉS A FÖLD NÉPESSÉGÉÉRT!

Tudhatjátok, érezhetitek - milyen keserűség és fájdalom, "elegem van ebből a sz...r helyzetből és világrendből" érzés munkál az emberekben. Hiszen én magom is így érzek.

De elismerjük vagy sem:
az az ember, aki kormányoz ma nálunk az egyetlen ezen a kontinensen, aki kiállt a nemzetek szabadságáért. Úgy ahogy, de azt tette, amit magyarként tennie kellett.

(És most ne gyertek azzal, kérlek, hogy ilyen vagy olyan náció sarja nem is magyar és egyebek!!!...
Ez nem az a szint, ahonnan a komoly változásokhoz szemlélned kell az eseményeket!
Emiatt tartunk ott, ahol! Hogy Szent Korona Őfelsége még nem tudja átvenni országa felett az irányítást teljesen nyíltan... Mert méltatlanul kezeljük a reánk bízott erőket!
Ebből a szócséplő, bíráló, ítélkező álláspontból egyszer és mindenkorra lépjen ki mindenki, mert ez nem az a szint, ahonnan dolgoznod kell Neked, vagy bárkinek, aki magát oly nagy magyarnak tartja! 
Ha Te magad MAGnak érzed, akkor végre állj tengelyedbe, és ha ott vagy - meg sem fordul már a fejedben ez a kicsinyes, ítélkező szemlélet!
Hanem akkor már az alázat szól belőled és a bölcs megfontoltság, türelem, taktika és rálátás!
Ahogyan Atilla Fejedelmünkből! Árpádból! Lászlóból! Mátyásból!
És mindenkiből, akit tisztelsz, de gyenge vagy felnőni hozzá...)

Tudom, hogy ezer méltatlan ember veszi körül a kormányfőt, és ő maga is egy mindenféle hájjal megkent valaki... Nem kell bemutatni, én is itt élek és szenvedem az általa generált dolgokat.

De kérlek, most semmi mást ne nézzetek, csakis az energiákat, ami a folyamat mögött áll!

EGYSÉG!

Erre szólíttattunk, mert feladat van. Immár 5 éve!!!
Szent Korona Őfelsége értékei alá.

Nos, abban, hogy az EGYSÉG jelenleg csak ilyen soványka, de mégis létező és higgyétek el - mégis reményteljes - módon jelent meg a fizikai valóság szintjén, abban mindannyiunknak nagyon nagy felelőssége és mulasztása van.

Évek óta él a hívás a benső önvizsgálatra.
Évek óta él a hívás az összefogásra és az EGY jövőkép megteremtésére azok részéről, akik már az úton vannak.
Megvalósult?! NEM.

Képes vagy már a Magyar Minőséged emelkedett szintjéről, folyamatban gondolkodva szemlélni mindent? NEM.

Képes vagy időt-energiát-fáradtságot-forrást-biztonságot nem kímélve magadon és a reád bízott feladaton dolgozni a tökéletes éntelenségig, alázatig, bátorságig?
Eljutottál már oda, hogy napi szinten kommunikálsz Isteni Önvalóddal, tisztán érzékelve útmutatásait?

Mert már itt kellene tartanod!
Mert a benső munka eredmény ez!
Megtetted? Legyőzted már Önmagad?


EGY KÖZÖS KÉPET ALKOT MEG A KIALAKULÓ JÖVŐRŐL A TEREMTÉSI FELADATBAN SZOLGÁLÓK EGÉSZE?


Nem? Még mindig nem egy csónakban evezünk, hanem külön-külön?!
Csak neem?!

Kérlek nézz önmagodba, s őszintén válaszolj magodnak ezekre a kérdésekre...
Istenünk az igazat látja.
Aki ezen az önbecsapáson veszít, az csak Tenmagod vagy...

Higgyétek el: életemet a szolgálatra ajánlottam, és ebben élek. És tudom, hogy a kérdések jó részére velem együtt igennel is tudnak válaszolni...

De nekem is van mivel szembenéznem önnön gyengeségeim közül. Van mit letennem...

Úgyhogy csak azt tudom mondani ebben a dologban:
ha ezeket a kérdéseket leráztad magadról, anélkül, hogy találtál volna benne magodba nézni valót - akkor bizony még bőven van mit letenned...
Hiszen mindig van még hová felnőni, ha méltóak akarunk lenni eleink nagyságához.


Tehát őszintén szembenézve a szolgálatban álló Magok EGYSÉg - teljesítményével, be kell látnunk:

nem kell háborognunk az eredményen és nem kell csodálkoznunk azon, ha a már megindult folyamatok úgy bontakoznak ki, ahogyan a lehetőség adja!
Ennyi lehetőséget teremtettünk.

Oly gyengécske kis fejletlen újszülöttként érkezett be a fizikai valóság terébe, hogy Szent Korona Őfelsége még mindig lezárva, eszmeisége szűk körökben ismert, hatalom átvételre nem érett meg számára a TÉR, és egy haramiabanda vezeti tovább az országot, de a nemzet EGYet akar!
MÁST,mint amit ezek tudnak nyújtani, de hazájáért kész volt feladni gőgjét, és a nagyobb jó érdekében mos visszavonult, - feladta Rómát, ahogyan egykoron Atilla...

Ennyit teremtettünk az EGYSÉG számára, hát így mutatkozik meg!

Ebben a végtelen mélységében a sárnak és sötétnek mit várunk?!
Mi teremtettük a lehetőségnek ezt a sovány formáját. Mi, mindannyian FÉNY szolgálattevők.

Úgy mutatkozik meg az az erő, ami az újraindításhoz beérkezett - haloványan, gyengén, mint egy éretlen újszülött - de él és dolgozik!!!
Úgy vajúdott, mint békemenet, március 15.-i majdnem jó államfői beszéd, - és egy ország sorakozott fel a hívó szóra - EGYSÉGBE MAGYAROK!

Mert ezek az energiák ott voltak. Még a gazemberek szívében is helyet találtak...

Nem Viktorért állt egységesen föl a Nemzet, hanem a hazájáért, mert azt végképp eltörölni szándékoznak roppant fegyelmezetten és módszeresen dolgozó erők...
Nemcsak a Magyarok Honát, hanem egész Európát, magát a Földet akarják. Lassan, de biztosan.

Tehát, értsd meg:

Az, hogy jelenleg az egész ország felsorakozott egy megjelenő hívásra - amit ha képes voltál/volnál felülemelkedni önnön ítélkezéseden, és csakis az utód nemzedékekért és önnön jövődért meghallgatni, alázattal, mert feladatodnak része -  a március 15.-i beszédet: megérezhetted szíveddel a mögötte megjelenő halvány, gyenge, de létező erőt, amely itt, a fizikai valóságunk szintjén szólt akkor a szívekhez.



Nos Barátaim, az a halvány, pici kis ERŐ Maga Szent Korona Őfelsége reménye... Lehetősége a mielőbbi megnyilatkozásra. Maga a SZABADSÁG.

Akkor került haza a magja, az esszenciája, amikor Petőfi maradványai hazaérkeztek, és hazai földbe kerültek...
Emlékszem rá: Míg a ceremónia zajlott, minket csöndben a kijelölt útvonalon vezettek, hogy energiáit kiemelhessük...

És ha Továbbra is ragaszkodunk fixa földi ideáinkhoz, és gyűlöletünket és ítélkezésünket le nem tesszük mindannyian, és el nem kezdjük a fizikai szinten mi magunk, Fény szolgálattevők rendezni erőinket, akkor magára hagyjuk Szent Koronánkat!

Akkor papolhatunk, meg mondhatunk okosakat, öltözhetünk szebbnél szebb hagyományőrző ruhákba és parádézhatunk kedvünkre - mindaz csak üres hóborttá válik.
Egy nagyszerű nép dicsőségén való ostoba színjátékká, ahol a magát nagyszerűen elszórakoztató társaság egy bugris módján eltékozolja tiszteletreméltó hőseinek hagyatékát: A SZABADSÁG LÁNGJÁT.

Mondhatja mindenki - kellenek a harcosok is!
Kellenek.

De vajon felnőttek-e dicső eleik méltóságához?
Vagy csak magukkal hitetik el?!
Megvan-e bennük az alázat? A bölcsesség? A türelem és az élet tisztelete?
Vagy talán csak úgy érzi magát férfiasnak és erősnek, ha elei útján botorkálhat, s mivel ember nem kéri rajta számon, hát az igaz alázat áldozatát nem hajlandó meghozni - önmaga gőgjét és büszkeségét alázattá emelni?

Csakhogy Őseink látják mindezt!
Istenünk is látja mindezt!

Nem szidni akarok senkit, higgyétek el...
De már elfogynak a szavak.
Az érvek. Talán a kedv is.

Hogy még mindig indulatból és erőből dolgozunk, egyetértés nélkül.

Figyeljetek ide!

Olyan ellenféllel állunk szemben, aki technikailag, anyagi forrásaiban, fegyelmében, precizitásában, ÖSSZETARTÁSÁBAN, szervezettségében, tervezettségben stb. maximálisan a topon áll, és több száz évnyi előnnyel rendelkezik.
Mátyás halála óta dolgozik a végkifejleten, aminek most van itt az ideje.

Gondoljátok, hogy dilettáns, önimádó parádézásban kiélt magyarságunk elegendő ennek felszámolására?

Titkos társaságok keretein belül pontosan kivitelezett rituálék, komoly beavatások, államfők, végrehajtási pozícióban álló beavatottak kiképzése, pontos kivitelezési tervek, okkult erők használata... - minden játszik náluk az előbb felsoroltak mellett.

Mi pedig egy asztalhoz nem tudunk leülni - minden csoportra vonatkozva írom...
Alkotmányt védők, Szent Korona Értékrendet képviselők, Egységen munkálkodók, Fénymunkás csoportok...
Szerintetek még mindig csak a dobolások alkalmával kell közösséget alkotni?
Csak a bazárrá züllesztett Kurultáj tüze mellé kell csak leülni?

Egyébként pedig csak eljátszani a párducbőrös Ninurtát, Árpádot és Hunjait?

Gyerekek... Ez nem elég már.
Képtalálat a következőre: „magyarország”
Mindaz, amit eddig tettünk - és tudom, hogy nem volt kevés - csak ennyire volt elegendő, hogy éppenhogy képes legyen a maga soványka és alig életképes módján megjelenni a fizikai síkon a láng... a Szent Szabadság Lángja


Értsétek meg:

Ha hagyjuk kialudni - minden odavész.
Úgyhogy vegyük végre észre:

EGYSÉGBE SZÓLÍTJA SZENT KORONÁNK VÉGRE NEMZETÉT!
Égi Édesanyánk szavait idézem még 2013-ból:




És most érkezik is - szigorú energiával - az útmutatás:


2018. április 29.-én, még meg nem nevezett helyen az EGYSÉG fizikai szintű építése megkezdődik.
Aki érzi a helyszínt, kérem jelezze, hová hirdethetem meg.
Kb. 50-70 embert befogadó helyszínt említenek első körben.

Az érintett vezetők számára a hívást hamarosan küldöm.

Nincs már mire várnunk. Ha nem cselekszünk, méltatlanná válunk eleink örökére...

Átadom azt az üzenetet számunkra EGY Igaz Isten tudatunkból:
    • "Mindenki vértezze föl magát az Erény pajzsával!
    • Borítsd Magodra az Igazság köpenyét
    • Öltsd fel a megigazultság mellvasát
    • Saruzd fel lábaidat a Békesség Evangéliumának készségével
    • Vedd magodra a HIT pajzsát, az üdvösség sisakját.
    • Vedd kezedbe a Szellem Kardját, amely Isten Ígéje
    • S kérd Istenanyád áldását, hogy feladatodra immár felkészítsen!
    • Magvető havára készen álljatok!"
Eddig az üzenet.

Nos, Barátaim: az idő elérkezett.

Isten legyen velünk!


Megjegyzem: SOHA nem szavaztam a regnáló hatalomra. Ma sem.


(Érdekes volt a választásom... 
Most, ez előbbi sorokat leírva értettem meg, mi is történt valójában a szavazáson velem.


Úgy tettem, ahogyan a tegnapi bejegyzésben írtam: 

elmondtam fohászomat, kinyitottam az ívet.
Végig sem tudtam nézni, hiszen szinte világított a két íven az a két hely, amit számomra kijelölt a Teremtés. A többire időt sem hagytak, hogy végignézzem.
A Magyar Igazságra és Életre kellett, hogy voksoljak.


Döbbenten álltam meg a szavazó helyiség folyosóján ezután...
Nem értettem. Hiszen esélytelen?! - gondoltam.
De én ott, akkor nem pártra szavaztam.

Hanem arra, amit a szavak jelentenek. 
És most, ahogyan visszagondolok: Hálás vagyok, hogy ezt a feladatot reám bízta a Teremtés. Hogy őszinte hittel az EGY ISTEN üzenetének energiáját a felbomlásra szánt rendszerbe kiáraszthattam...)



Őszinte odaadással, és hittel bennetek és a jövőben: Éva


15 megjegyzés:

  1. Kedves Éva! Köszönöm magyar szívemhez szóló soraid. Az április 29-i helyszínhez nekem azonnal Dobogókő ugrott be. Áldás!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Éva! Köszönöm biztató szavaidat, úgy érzem, ez még sokakat felráz álmából. Nekem az április 29.-i helyszínnel kapcsolatban azonnal Dobogókő jött le. Áldás a Magyarságra, Hazánkra, a Világmindenségre!

    VálaszTörlés
  3. Dobogókö, Kryon, érdekes egybeesés. Nagyon sok felébredt lélek lessz akkor ott.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az intelmeket a szavazással kapcsolatban! Én itthon olvastam és mondtam el a szöveget.Igyekeztem kiűzni a haragot és az ítélkezést a szívemből.Fura volt az egész kampány alatt a leítak jöttek be,hogy nem szabad ítélkezni,az eszem pedíg azt mondta egyik csoport sem jó nem igen találtam olyat akikre szavazhatnék,így tanácstalanul mentem el szavazni.Ott a szavazó helyiségben ki volt plakátolva a jelöltek névsora.Nekem is az Igazság és élet pártján akadt meg a szemem rá szavaztam,de valószínű,hogy a név ami megfogott nem a párt hiszen nem ismertem Öket....Sajnos előtte bennem is felötlött,hogy a migránok miatt talán rájuk kéne szavazni,de a többség ezt megtette és biztosan a biztonságért szavaztak rájuk nem azért mert olyan tiszta emberek.A helyszin szerintem nem a Dobogókő,hanem Szarvas vagy Székesfehérvár bár ez utóbbi erősebben él bennem.Szeretnék csatlakozni hozzátok,viszont nekem vannak erős korlátaim ami miatt csak és leginkább a véleményemet mondhatom el,ha ez számít..( A korlátom egy autista fiú, aki látja a hibáimat és tévedéseimet)

    VálaszTörlés
  5. Ha Székesfehérvár ,akkor én is tudnék utazni,közel van hozzám.Köszönöm.Áldás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mária.Az igazi Fehérvár az Kesztölc mellet van!!!!!Áldás!

      Törlés
  6. Kedvesek! Az volna a kérésem, hogy széles körben tájékoztassatok Mindenkit arról, amiről ez a cikk szól. Mindenki, aki bármilyen negatív eseményként éli meg, hogy ez lett az eredmény, linkeljétek be nekik, hagy tudjanak róla és dolgozzon bennük a sorok energiája. Én sajnos a fb számára ezzel a bejegyzéssel sok lettem :) Nem engedi ezt belinkelni sehová.
    Nagyon fontos idők jönnek.
    Kérlek, hogy a következő bejegyzést is olvassátok el, ha érdemesnek ítélitek szívetekben, és a cselekvésre szóló iránymutatásokat kövessétek!
    Milyen sok a NŐ a válaszadók között...

    A Mi szívünkben nem dúl annyira a vihar...
    Ennek még lesz jelentősége.
    Őszinte szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  7. Olvastam a felhivást már 5 ik napja imádkozom az Országunkért,bár én is el mentem szavazni de mikor láttam a hirt nekem az jött le hogy még nincs le meccselve ez az egész hiába örülnek a gyöztesek össze kell fogni az országért szellemi sikon is bár előtte nagyon utáltam a nagy vezirt de Isten elvette belőlem a haragot tudom hogy ki árad Isten kegyelme az Országunkra,most kell cselekedni nem én nem mi fogunk bosszut állni,hiába gunyolódnak a fideszesek hogy senkik vagyunk,Nem lesz még világosság az Országba,én teszek érte

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Véletlen egybeesések nincsenek, mert én az Együtt és Momentum pártokra szavaztam holott nagyon kis esélyes volt mindkettő. Viszont ugyanazt éreztem,hogy nem a pártoktól szólt a szavazás a szívemben, hanem az együtt munkálkodásról, az összefogásról itt és most ebben a pillanatban. És ezért nem tudtak győzni az ellenzéki pártok, mert csak széthúzás volt összefogás helyett.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Éva!
    Amikor bementem a szavazófülkébe...
    Nem bonyolítom, írom egyszerűen: nem gondolkodtam abban az 1-2 percben, a szívemből voltam ott.
    Az egyik lapon a Magyar Igazság és Élet melletti kőrbe egy + jelet írtam: körkeresztet. A másik lapra pedig egyszerűen rajzoltam egy hármashalmot, egy koronát és egy kettős keresztet. Ebben a helyzetben nem láttam értelmét másnak.
    Üdvözlettel: András

    VálaszTörlés
  10. Hol van a magyar ébredés szervezet? Amikor olvastam a felhívásukat nagyon lelkes lettem...Ime itt a mi jövőnk...De rá kellett jönnöm hogy jelen időkben ez még utópia...A feketekalaposok még mindig elsöprő fölényt élveznek.Sajnos...A fény küldöttei /és azok akik annak vallják magukat/pedig széthúzást és megosztottságot tapasztalnak...
    Jól van ez így?

    VálaszTörlés
  11. Nem tudom a sorok végét elolvasni. Segítsetek, mit tegyek

    VálaszTörlés