Keresés ebben a blogban

2017. november 23., csütörtök

A Szolgálattevő - valahanyadik rész

Kedvesek!

Eljött az ideje, hogy elköszönjek egy időre - ismét.
Szavakba sem tudom foglalni, milyen különös érzés van bennem...
Nem kiábrándultság. Nem elgyengülés. Valami megfoghatatlan üresség. Mint mielőtt elindítottak az útra.
Üres vagyok, hogy teljes lényem az ÚJ befogadására alkalmassá váljon...
 Mintha 2 világ között lebegnék... (És nem használtam aljzószert :) )


EGY hónapja vagyok itthon, a zarándoklat végétől.
Pénzkereső munkát a szolgálatért május óta nem végzek. (Ez önmagában hatalmas anyagi veszteség...)
Azt hiszem, amit tehettem, és amilyen áldozatot hozhattam, azt megtettem....
Az EGYSÉG és SZOLGÁLAT energiái, és Kárpátia  - rendelkezésetekre állnak.
Hogy mit kezd vele és általa  a MAG NÉPE- rajtatok múlik.

Haza térésem óta várok. Nem tudom, mire.
Az erőterek formálódnak, a lényem valamire érlelni kívánják, de nem tudom, készen állok-e rá. Mit szeretnének elérni?
Bár minden felemésztődik körülöttem, ami az anyagi világhoz köt, nem aggódom. Csak várok.
A maradék tartalékainkat teljesen felélve - várok...
Még van 2 heti tüzelő, még van 1 heti áram, pár napi élelem, és 8000 Ft...
Párom már 3. hete kinn megint messze, de ebből forrás csak december közepére lesz... Foggalmam sincs, mi lesz.
Munkavállalás nem támogatott, az utazás költségeit egyébként sem tudom és tudtam bekalkulálni. Minden lehetőség, ami kínálkozott, el is úszott, mielőtt realizálódhatott volna... Nem mehetek egyenlőre dolgozni.
Anyám a kórházban, és sem meglátogatni, sem felhívni nem tudom már.
Hihetetlen helyzet... De nem számít semmi, csak a KÜLDETÉS és FELADAT.

Sokszor felmerül bennem a kérdés:
Vajon volt, van értelme mindezt felvállalni?
Nem tudom, hogy vajon megérte/megéri mindezt?
Vajon megérettek a Magjaink annyira, hogy összefognak, és egymás eredményeit és munkáját megismerve végre egy irányba teremtenek?
Szerintetek? 
Van értelme kitartani? Nem hátat fordítani a feladatoknak, és kivárni, hová vezetnek?
Nem tudom...

És mégis: valami miatt mély nyugalom van bennem.

Mert én bízom bennetek. És a gondviselésben. És Magomban is. A SZOLGÁLATomban.
Nem abban, hogy segítetek - nem ezért írok. Azt aki úgy érzi, megteszi. Nem ez a bejegyzésem célja.
Ez a helyzet veletek, vagy nélkületek, de úgyis megoldódik.






ÁM AMI FONTOS:

Valami születőben van...

ÚJ TÉR és Új IDŐ.
ÚJ NAP és ÚJ FÖLD. 
ÚJ EMBERISÉG.
MEGÚJULT MAGOK.




(Ezt a dalt mindig akkor kérik be, amikor valami nagyon tiszta energetika születni készül...)

Azért írok, mert meg sem tudom határozni azt a mély hitet, ami most a szívemben van... (És mert erre vezettek.)
Ami bennem van: mély nyugalom. És szeretet. Irántatok, és minden teremtmény iránt.


Bármi is lesz velünk (2 gyermekem és egy kutya, no meg önmagom), tudom, hogy a hitem nem inog meg.
És nem vitatkozom már a kialakult helyzet ellen. 
Mindennek oka és célja van.
Kész vagyok mindennek alávetni magomat, hogy az emberiség szolgálatához szükséges próbákat végigéljem.

Valami különös energiák vesznek körül, amiket még nem éreztem ezidáig.
Már értem, miért kérik kizárólag a folyadék fogyasztását... 
És nem csodálom, hogy napok óta kínoz a fejfájás, és csak alszom és alszom...

Sok feladat van leadva. Ide is. Tudattal teremtés.
(Sohasem magamnak teremtettem... Arra nem vagyok kapacitálva.)

Mutatják, hogyan kell elkezdenünk az egységben teremtést... 
Milyen konkrét szegmensek vannak. 

A Hunok és a Mágusok feladatköreit, hiszen ez  két különböző minőség és küldetésrendszer a magosok népének.
A Mágusok a Teremtő feladatokat végzik, a Hunok a HÁRMASSÁG egyensúlyát, a HARMONIÁT felügyelik. Szoros együttműködésben...
A Kárpátok Kelyheinek működésbe emelése...
Sokminden.

Ehhez egy egyetemleges alapiskolát létrehozni, minden területen jelentős tapasztalattal rendelkező, önmagát legyőzött mag alázatos, és minden emberi túlkapástól mentes MAGok hiteles tanításaival.
Közben folyamatos tudati teremtő munka a Föld átminősülésének támogatására, a megadott útmutatások szerint...

Az egész olyan, mint egy gyönyörű szimfónia, kiváló zenészekkel és karmesterrel...

Ám ebből vajon ki áll készen? 
Csak a zenemű... A Szférákban.
Sem lehozva, sem karmester, sem zenekar... 
Csak néhány populásris zenét jól játszó, kis csoportokban népszerű muzsikusok hada, tökéletes hangzavarban...

Ehhez kell ÚJ TÉR és ÚJ IDŐ.
És a SZER_ELEM.


Ismét ritkán hallotok majd felőlem.
Be kell fogadnom az ÚJ VILÁG reám bízott erőit.
Megérteni, feldolgozni, átadhatóvá érlelni, kiáraszthatóvá tenni...
Hogy el lehessen kezdeni a fizikai szintű feladatok elvégzését.

Ha valaki keresni szeretne, hogy készen áll megalakítani A ZENEKART - a bárka legénységét, az oldalon található email címen megteheti.
Aki segítséget szeretne nyújtani, megtalálja a módját.

Szeretlek Titeket.

Éva




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése