Keresés ebben a blogban

2017. augusztus 18., péntek

A SZOLGÁLATTEVŐ - 4. Zarándoklat a Nemzetért és a Nemzet Zarándoklata

Namaste, Kedvesek!
A Bennem élő Isten köszönti a Bennetek élő Istent!

Szeretném tudatni az eddig látható fejleményeket.

Augusztus 20.-án Budapesten leszek a Hősök Terén, 13 órától.
Oda kell vinnem A Kenyeret.
Ott nem tudom, mi fog zajlani, de jelen kell lennem.

Mivel a Zarándoklat erőterét máris támadások érik, - amire lehetett számítani, hiszen a spirituális és emberi ego ideje lejárt végképp és ez nehézségeket szülhet,  valamint az EGYSÉG szándékának és megvalósulásának nem örülő erők megvetették lábukat évezredek óta ebben a Földi világban.

Így az én Utamnak várhatóan kevesebb nyilvánosságot kell adni.
Annyit megígérek, mindenről  tájékoztatlak Titeket, ha lehet előre, de lehet, utólag.

Arra kérlek Magyar Testvérem!

Senkire ne hallgass, csakis a szíved hangjára!
Ne gurukatn kövess, nincs rá szükséged! Haladj befelé, EGYEDÜL ÖNMAGODDAL! És szívedben mérj meg minden információt. Az én soraimat is!

Az EGYSÉGnek és a NEMZETNEK meg kell születnie!
Háttárssá kell válnunk!
Mindenkinek, ki hagyományainkat, eleinket éhezi, tiszteli és óhajtja,  meg kell újulnia lélekben, és éntelenné válva, Isteni Szolgálatába állva kell várnia a Csillagokban érkező Boldogasszonyt!

Mindaz, amiről valaha is regéltek, most kell hogy beérjen!
Semmi más nem számít jelenleg!
Méltóak vagyunk ahhoz a hagyományhoz, és az Ősök áldozatához, vagy sem?

Nem szeretném ismételni magam...
Mindent megkaptunk útmutatásként már...
(Olvasgassátok a magegyseg.blogspot.hu - Isteni Szeretet Egység Háza, magegyseg1.blogspot.hu - Isteni Szeretet Egységének Útján Minden rajta van. 4 éve kell dolgoznunk az EGYSÉG energiáiban. 4 élve minden a térben van csak le kell forgatni a fizikai valóság szintjére. Ami nem könnyű, hiszen itt kinek-kinek és Mindenkinek önmagával kell megvívnia a legfontosabb harcot.)...

Arra kérlek Titeket:

Induljatok neki ennek a harcnak, míg az idő engedi.

A Titeket segítő energiákért indulok útnak.
A ZARÁNDOK (ofa) a múltunk tiszteletét helyreállítani indult el.
Mi EGYSÉGben tudjuk számára megteremteni az ERŐt.

S Mikor Boldogasszony jele az égen ragyog, a Nemzet Fiainak EGYként kell várnia küldetését.

„Astra regent homines, sed reget astras deus”
(A csillagok kormányozzák az embereket, ámde a csillagokat Isten kormányozza)
Írta: Magdalena S. Gmehling

A Jupiter, amit Királycsillagnak is hívnak, 2016. november 20-án lépett be a Szűz jegyébe, ahol 42 hétig (tehát egy várandóság körülbelüli időtartamáig), vagyis 2017. szeptember 23-ig marad, mielőtt azon részén, amit a Szűz méhének lehet mondani, elhagyja a csillagzatot. Ekkor a Nap a Szűz csillagkép „vállán”, a Hold pedig a lábai alatt lesz. Ugyanekkor a Szűz csillagkép felett az Oroszlán csillagkép 9 csillaga és az ekkor éppen ott látható három bolygó, a Merkur, Mars és Venus rövid időre egy 12 csillagból álló koronát formál.

A jelenések Könyvében így írja János:

„Az égen nagy jel tűnt fel: egy asszony, öltözete a Nap, lába alatt a Hold, fején tizenkét csillagból korona. Áldott állapotban volt, gyötrelmében és szülési fájdalmában kiáltozott.
(Ezek vagyunk mi, a Nemzetünk...)

Most egy másik jel tűnt fel az égen: egy nagy vörös sárkány, hét feje volt és tíz szarva, s mindegyik fején korona. Farkával lesöpörte az ég csillagainak egyharmadát, és a földre szórta. Ekkor a sárkány odaállt a szülő asszony elé, hogy mihelyt megszül, elnyelje gyermekét. 

Fiút szült, fiúgyermeket, aki majd vaspálcával kormányozza mind a nemzeteket.
Gyermekét elragadták Istenhez és az ő trónjához. Az asszony a pusztába menekült, ahol az Isten helyet készített számára, hogy ott éljen ezerkétszázhatvan napig.” (Jel 12,1-6)

Amivel tisztában kell lenni:

"Most egy másik jel tűnt fel az égen: egy nagy vörös sárkány, hét feje volt és tíz szarva, s mindegyik fején korona. Farkával lesöpörte az ég csillagainak egyharmadát, és a földre szórta. Ekkor a sárkány odaállt a szülő asszony elé, hogy mihelyt megszül, elnyelje gyermekét. "

Ha nem vagyunk erősek és EGYSÉGBEN...

De térjünk vissza a Zarándoklatra.

Én tudom az Utamat. Megvívtam a csatámat, immár 4 éve, a Szolgálatra és EGYSÉGRE kinyilatkoztatást tettem, véremmel pecsételve azt.
Mindannyiszor, ahányszor kérték... Ha elgyengültem, ha nehéz volt - mindannyiszor megtettem.

És most is megteszem. Megvívom benső harcomat, megerősítem vállalásom.


(Az EGYsÉG hűségére 2013. 10.13.-án Szurdokpüspökiben tett Fogadalom szövege, melyet magam is megtettem 7 másik társammal, melyre minden szellemi vezető, kit Égi Édesanya megnevezett meghívást kapott – és amelynek személyemre szóló példányát én véremmel pecsételtem meg - az alábbiak szerint szól)


KINYILATKOZTATÁS

Boldogasszonyunk, Égi Édesanyánk!
Jézus Krisztus tanítását követve, Teremtö Atyám, Szent Fia és Irántad érzett szeretetemtöl áthatva kinyilvánítom a Nemzetünk EGYsÉGe iránti hüségemet

Én Lőrincz Éva           

Dicső őseink iránti tisztelettől, Nemzetünk és embertársaink iránt érzett felelősségtől vezérelve, szabad akaratomból fogadom, hogy életemet a Szent Korona által sugallt Isteni Törvényekhez igazítom.

Fogadom, hogy Jézus Urunk Újszövetsége szerint embertársaimra
Test-Vérként tekintek, a Szeretet Isteni Törvényének betartásával.

Fogadom, hogy minden cselekedetemmel és teljes lelkemmel családom, Nemzetünk és emberiségünk felemelkedéséért munkálkodom, az EGYsÉG megteremtését szolgálom.

Fogadom, hogy életemmel és munkámmal az EGYsÉG szellemét, Isten által vezérelt munkámban, társteremtőimmel, az EGYüttmüködés Szent Szándékát képviselem.

Fogadom, hogy életemben Atyám által rám ruházott feladataim megvalósításában iránymutatásaidat szívembe fogadom, abban teljes lényemmel részt veszek.

Törekszem rá, hogy tetteimben az Égi Törvények vezéreljenek a kereszt-én-i tudat vállalásával.
Fogadom, hogy az Isteni Szeretet zászlaja alatt Nemzetünk szellemi EGYsÉgét, Jézus Krisztus Újszövetségét, az Isteni Szeretet Rendjét hirdetem.

Felajánlom a változás korában Magyari Mag életemet emberiségünk felemelkedésének oltárán, és életemet Teremtő Atyám gondviselésére bízom, szolgálva óhaját.


Miképpen ezen fogadalmaim szerint élek, Isten engem úgy segéljen!


Én ezt ma is fogadom és kinyilvánítom. Isten engem úgy segéljen!


Számotokra is elérkezett az IDŐ.
Bizonyára sokan megtették már, igazán túláradó odaadással.
Akkor számotokra nem jelent elvi kérdést megerősíteni.

Akinek még dolgoznia kell gyarlóságaival való szembenézésén, az keresi a kifogást.
Megmagyaráz, hogy ezt spirituális okból miért nem, meg hogy ő már minden fogadalmat megtette, amit kellett...

Aki kitér ez elől, hibázik.

Ki kitér önmaga legyőzése elől,  járja meg zarándokútját ott, ahol Ő érzi, hogy számára megnyugvást és lelki táplálkozást nyújtó hely.
Nem kell ezekkel a szavakkal fogadnod!
Nem kell úgy csinálnod, ahogy én teszem! Tedd úgy, ahogy Te szeretnéd!
De vizsgáld meg magod újra - hogy

  • alázatodban, hitedben, szelídségedben, szolgálatkészségedben felnevelkedtél-e? 
  • Levetted-e a gőgnek minden terhét? A Szerepeidbe való szerelmességedet? 
  • A Tisztelet  iránti elvárásodat, mert te mennyit tettél...? 
  • Az okosságodat, hogy te tudod mit hogyan és mikor kell a politikai hadszíntéren lépni és tenni... Hogy TE majd megmondod, hogyan kell az Ősi Törvényt alkalmazni, és vitázol hevesen, kié a nagyobb IGAZ...

És sorolhatnám, hiszen sok vállfaja van a felébredettek között is a gőggel teli vitának, amiben Istenünk szava , Nagyboldogasszonyunk szelíd, csillapító hangja alig hallik...

De ne csapd be Önmagod, kérlek!
Nekem bármit mondhatsz - én elhiszem, ha kéred, de szívem jelez, ha hamisan szólsz.
De Istenanyád, Nagyboldogasszonyod fenn az égben és EGY Istened belelát a szívedbe.
És látja mikor ámítod önmagod...
És ha hibázol, méltatlanul állsz majd Boldogasszonyod előtt a Nagy Jelben. Nem bűnösen, megbocsáthatatlanul, hiszen megbocsátani sosem késő.
De ott, akkor, szívedben a hamisság fog zakatolni... És nem túláradó boldogságban éled majd meg a pillanatot és áldást. Nem leszel képes követni a Tiszta, Igaz Utat szolgálatodban.

Ha EGYSÉGünk feláll, és elmondhatjuk a Hazatérés Himnuszát - ekkor veszi kezdetét majd a Nemzet Zarándoklata...

HAZATÉRÉS HIMNUSZA
LELKEM MÁR HÓFEHÉR, TERHEIT MEGTETTE,
KÉSZEN ÁLLOK MÁR ÉGI MENYEGZŐMRE.
HITEM ERŐS VÁRAM, ÉLEM IGAZ LÉTEM,
ÉGI ÉDESANYÁM OLTALMÁT FELVETTEM
SZERETETEM TÚLÉR ÖNNÖN KORLÁTOMON,
LELKEM BÉKÉJÉBEN NINCS MI KORLÁTOZZON.
FÉLELMEM NINCS TÖBBÉ, KÉTSÉGEIM SZÁLLNAK.
ÉGI ANYÁNK, MAGJAID IMMÁR KÉSZEN ÁLLNAK!

Vajon a 15 000 000 Magyarból van 144000, aki készen áll erre?
Te közte vagy?
A Nemzet Zarándoklata ekkor indul el.
A már EGYSÉGRE és SZOLGÁLATRA felajánlott életeddel mész tovább Nagyboldogasszonyunk felé.

Én látom ezeket a képeket... Hogy hová juthatunk.
144000 Igaz Ember már nyugodtan Teremtheti Szent Korona Országát!
Nem félve "hatalomtól", szegénységtől, munkanélküliségtől, hiszen 144000 társa van, akivel már közösséget alkothat! Ráadásul Hitben gyökerezett, MÁGUS és TUDÓ Nemzet sarjai, akik mindig az Isteni Igazság és Rend helyreállításáért születnek...
És higgyétek el, vannak más nemzetek, akik mellénk állnának ebben...

É lnátom a képeket magam előtt... Érzem az erejét... És Teremtem ezt! Te magad is Teremthetnéd, igaz szívvel!

LÁSD ahogyan megigazult Nemzet Testvéreimmel megyünk Égi Anyánk Szent Helye felé... EGYként!
S Igaz szívünkben nincs megalkuvás, nincs kétely, hitetlenség, letettük az anyag rabságának terheit...
megindító ezt érezni és látni....
Gondolj bele - megélni milyen lenne!

És nem máson múlik. Kinek-kinek személyes döntésén.

Életem egyik nehéz szakaszának képei villannak be.
Tanácstalan, megtört voltam, és meditációban segítséget, választ szerettem volna. Érkezett, annyi: SZABAD VAGY!
Dühös voltam és elkeseredett. Ennyi? Csak ennyit tudnak mondani?
Idővel rájöttem: Ettől többet nem is kellett. Csak meg kell értsem.

(<< Jó példa rá, hogy a Kárpát hazán kívül is él szívében MAG létező.
Jim Caviezel, aki a Passió című film főszerepét játszotta, ekként nyilatkozott egy keresztény műsorban. Valljuk meg - nem lehet kifogásunk szavai értelmében

"Minden (amerikai) generációnak tudnia kéne, hogy a szabadság nem abból áll, hogy jogodban áll azt tenni, amit akarsz, hanem jogodban áll azt tenni, amit kell (helyes)."
Érdemes megnézni végig, de a 22'22''-nél találod.)

>>

Amikor én MAGom is megértettem, mi is a SZABADSÁG - megértettem a tanácsot.

És kinyilvánítom: Szent Korona Országának szuveren létezője vagyok...
Jogomban áll eldönteni, hogy mától kezdve azt teszem, ami helyes, és nem tántoríthat el ezen szándékomtól sem félelem a nincstelenségtől, a haláltól, sem a főnököm hangulata!
Jogomban áll eldönteni, hogy mindig igaz szívvel és éntelenül cselekszem! Megmérve Istenanyám szívén gondolatomat, tettemet. S csakis a szívem hangját követem, érdek és elvárás nélkül...

Emlékeztet ez valamire: Az érdek nélküli Szeretet vallására?...

Fáradt vagyok...
Szeretlek Benneteket, mérhetetlen odaadással, ismeretlenül is...
Holnap megsütöm A Kenyeret... Küldjétek bele sóhajotokat Nagyboldogasszonyunk felé!

Isten áldjon Kedvesek!
Keltsük fel EGY-MÁSban a vágyat a végtelen után.... A vágyat az IGAZI SZABADSÁG után, melynek erőtere készen vár.
SZÁRba szökik a SZÓ!!!!

(Aba Sámuel, Petőfi Sándor, József Atilla... Velük dolgoztunk EGYütt a múlt héten... S a Kenyérbe is a Szabadság Forrásának erejét sütöm bele...)


Jó éjszakát.
Áldással: Éva








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése